24 ARALIK 2013 / SALI

M harfi için bloğa koyduğumuz dosyanın içindeki slaytları kullanarak bugün hece birleştirme çalışmaları yaptık. Slayt üzerinden izleyerek deftere yazdık. Eşyayı bul etkinlikleri ile öğrencilerin dikkatini toparlamaya çalıştık. Basit toplama işlemleri toplamanın mantığını kavratmaya çalıştık. 5'er ve 10!ar ritmik saymalar yaptık. 2'şer 20'ye kadar saydık, ritmik saymanın mantığını öğrencilerimize anlatmak için evde nohut-fasulye vs kullanarak öğrencilerimize saydırabilirsiniz. Önce gruplandırarak sonra grupları toplayarak ritmik sayma yaptırabilirsiniz ( 5er-10ar-2şer ).

Bir dersimizi kes-yapıştır çalışmalarına ayırdık. Artık bazı öğrencilerimiz çok daha düzenli ve kendi başına çalışmalarını yapabiliyor. Düzen ve kendi başına iş yapabilme yeteneklerinin gelişmesi için bu çalışmalarının etkisini görüyoruz.
Öğrencilerimizin bir kısmı kütüphanemizi kullanmaya başladı,bazıları kendi başına satranç tahtası ile oyalanıyor, grup oluşturarak dinazor yapbozunu tamamlıyorlar. Bu çalışmalar teneffüste koridorda koşmanın dışında bir şeyler yapılabileceğini öğrenmesi ve çocukların iş bölümü ile bir şeyler başarabilmesi için önemli. Yavaş yavaş faydasını görmeye başlıyoruz.

Öğrencilerimizin sorumlukluklarını alabilmeleri için bu hafta nöbetçi öğrenci belirleyeceğiz. Kütüphane de ve sınıfta birer öğrencimiz görevli olacak.

Bu günün ödevleri ve aşağıdaki etkinliği indirmek için BURAYA tıklayın.

Dosyanın içinde iki adet kitapçık var, bugün öğrencilerimize bunları verdik, bol bol okumaları gerekiyor. Yazmalarına gerek yok. Tekrarlarımızı tamamladığımız için yarın U sesine geçiyoruz

KURSTA öğrencilerimizle ödev üzerinden okuma çalışması yaptık, kursun bir saatini değerlendirmeye ayırmak durumunda kaldım. Kursta ki öğrencilerimizden 3 tanesi hariç diğerleri iyi okuyor. bilgilendirme mesajlarını gönderdim.
SINIFIMIZDAN KARELER AŞAĞIDADIR









Kitaplık görevlisi Elif görev başında :)