Liderlik konusunu işledik, çocukların da lider olabileceğini, liderlik için hangi özelliklerin gerektiğini anlattık.
İNDİR:
Lider kim
Lider olmak
Lider
TÜRKÇE: Hikaye haritası
Pinokyo masalını dinleyerek haritasını oluşturduk. Anafikir ve konusunu belirledik. Masallarda yer ve zamanın genellikle belirtilmediği hatırlattık, masal ve hikaye arasında farklılıkları hatırlattık. Masalla ilgili sorular sorduk.
Doğu: Pinokyo'yu kandıran kaç karakter var? İrem: Pinokyo parasını kime kaptırdı?
3. ders SÜREÇ DEĞERLENDİRME yaptık, 4. ders soruları birlikte cevaplandırarak geçen ay işlediğimiz konuları hatırladık, tekrar ettik. Değerlendirmemizde 72 ortalamamız var, sorular biraz zordu, dikkat gerektiren uzun paragraflar vardı, dikkatsiz okuyan veya zamanı ayarlamayanlarda yanlış sayısı arttı. En çok yanlış yapılan 1o sorudan 5'i Türkçe, 4'ü hayat bilgisi sadece 1'i matematik. Bu sonuçta Türkçe'de okyuma anlama konusunda dikkat etkinliklerine daha çok zaman ayırmamız gerektiğini gösteriyor, önümüzdeki haftalarda buna dikkat etmeye çalışacağız, Sınav sonuçlarını sınıfta tahtamıza astık, çocuklara yanlış sayılarını söyledik, sınıfta soruları beraber çözdük.
5. ders önümüzdeki günlerde işleyeceğimiz HB dersi değişen duygularımız konusuyla bağlantılı bir etkinlik yaptık. Surat ifadelerini çizdiler, duygularına göre baloncuklarla çizdiklerini konuşturdular. Farklılıklarımıza dikkat çekmiş olduk, geçen haftalarda işlediğimiz konumuzu hatırladık, kişilerin durumlara verdikleri tepkilerin kişiye göre değiştiğini hatırlamış olduk. İNDİR
6. ders bölme ve çarpma arasında ki ilişkiye dair örnekler gösterdik tahtada. Çarpma problemlerine örnekler verdik. Aralarda dans ettik.
indir |
ÖDEV: Lider kim , Lider olmak , çarpma problemleri ve bir okuma anlama etkinliği verdik. toplam 3 yaprak fakat çok zaman almayacak şekilde ödevi ayarlamaya çalıştık, okuma anlama ile ilgili test çalışmasını daha önce yapmıştık, kurstaki öğrencilerimize bir sayfa eve bırakacağız.