TÜM VELİLERİMDEN RİCAMDIR

Artık öğrencilerimizin sınıfla ilgili adaptasyon problemi kalmadı, velilerimden mümkün olduğunca öğrencilerimizi okul kapısından derse uğurlamasını rica ediyorum.

Sınıfımızdaki her öğrencimiz kendi başına ders kitaplarını çıkarabilecek durumda, öğrencilerin sürekli kontrol altında bulunması gelişimleri açısından olumsuz etki yapacaktır.

Velilerimizin öğlen aralarında sınıfta vakit geçirmelerine gerek olduğunu sanmıyorum. Benimle görüşmek isteyen her velim istediği zaman öğlen aralarında gelip görüşebilir, bunun dışında sınıfı öğrencilerimize bırakalım lütfen.  

Okul ve kurs çıkışlarında sınıf kapısının önünde beklenmesi yerine öğrencilerimizle bir buluşma noktası belirlemeniz son dersin verimliliği açısından çok daha iyi olacaktır.

Okul girişlerinde sınıf içinde ya da kapısında beklemenize de gerek yok, gelemeyeceğim günlerde mutlaka öncesinde bilgilendirme yaparım.

Veli görüşme günümüz yok, hergün " isteyen velimiz öğlen arasında ve ders saatleri dışında gelip öğrencisi hakkında yüzyüze bilgi alabilir. Okul saatleri dışında  mail atabilir, telefonla arayabilir, blog üzerinden yazabilir, facebook grubundan bana mesaj atabilir. 

Okul müdürümüzün de cuma günü hatırlattığı gibi, bunlara dikkat edersek öğrencilerimiz için daha iyi bir eğitim-öğretim ortamı olacaktır.

Benimle yada sınıfımızla ilgili olumlu-olumsuz her durumda doğrudan benle iletişime geçmenizi rica ediyorum

SAYGILARIMLA