Hayat bilgisi dersinde "bende oynayabilir miyim?" ve "hatalıysam özür dilerim" konuları üzerinde durduk, öğrencilerimizle bu konular hakkında resimler üzerine konuştuk. Yarın bugünü tekrar edip "çantamda neler var" konusunu işleyeceğiz.
Türkçe dersinde iki ders çizgi çalışması yaptık. Deftere çizgi çalışması yapmaya vaktimiz kalmadı, yarın etkinlik kağıdı ve defter üzerinden devam edeceğiz. e harfine benzer çizgi çalışması yaptık, evde e sesi diye göstermeyin lütfen.
Matematik dersinde çalışma kitabından geometrik şekilleri tanımaya çalıştık. örnekler gösterdik. Evde yapılması için bir küp gönderdik, çocuğunuza önce boyatın, sonra kestirin, yapıştırmasına yardımcı olun. küpü zar şeklinde yapabilirsiniz, üzerine rakam yazabilir veya her yüzüne ayrı bir resim yaptırabilirsiniz. 4 ekim hayvanları koruma günü yaklaşırken, hayvan resmi de olabilir. 5. ders 3 rakamını öğrendik.
Sınıf dolaplarımızı sınıfımızın içine aldık, öğrenci sayımız şu an için çok fazla olmadığı için sınıfımızda yer var. Öğrencilerimizden bazıları kitaplarını vs dolapta unuttukları için dersi bölüp dışardan kitaplarını aldırıyorduk. 200*120 ölçülerinde ki yeni panomuz geldi, sınıfımıza astık. Askıların takılmasına ve kütüphane olarak kullanacağımız odamızdaki dolaplarımıza emek veren tüm velilerime teşekkür ederim. Sadece kendi çocukları için değil tüm sınıfımız için çaba gösteren velilerimiz hepimiz için örnek teşkil ediyor.
DAVRANIŞ TAKİP ÇİZELGESİNİ DOLDURMAYI UNUTMAYALIM...
KURS ÇALIŞMASI:1. ders eve ödev olarak verdiğimiz çizgi çalışmasını ilk ders yaptık. Satırı nasıl kullanacağı üzerinde durduk. 2. ders 4 rakamını öğrendik, verdiğimiz etkinliği tamamladık. Etkinliği erken bitirenlere arkasında 3 rakamı ile ilgili etkinliğin olduğu bir dinazor resmini verdik, dersin son 8 dk'sında resmi yaparak dinlendik, arkasında ki rakam çalışmasını öğrencimize boş bir vaktinde yaptırabilirsiniz, ödev değildir.