Sınıf Öğretmenleri İçin Sınıf Yönetim Programı

dojoSınıf öğretmenleri sürekli öğrencileriyle iç içe bulundukları için öğrencilerini tanırlar ve bu sebeple öğrencileriyle ilgili gerekli bilgileri herhangi bir kayıt altına almayı çok sevmezler ancak dojo sınıf yönetim yazılımı ile öğrenciler, öğretmenler ve veliler rahatlıkla öğrenci bilgilerine ulaşabilirler. Sınıf yönetim yazılımlarının bir öğretmen için en büyük yardımı her türlü bilgiye her yerden ve anında ulaşabilmesi ve tüm öğrencileriyle ilgili olarak tek bakışta bir izlenim oluşturabilmesi. Daha büyük bir faydası ise o sınıfa giren farklı bir öğretmen de sınıf yönetim programını inceleyerek sınıf hakkında kısa bir izlenim elde edebilir. Dojo yazılımıyla ilgili yönetim ekranlarını sizlerle paylaşıyorum.

dojo2dojo3dojo4dojo5
www.classdojo.com