1. ders hayat bilgisi dersinde kes yapıştır kitabından ayna oyunu isimli etkinliği yaptık, sınıfa ayna istemediğimiz ( çocukların biryerini kesme ihtimali nedeniyle ) için yanlarındaki arkadaşlarını yapmalarını istedik. çk.2'den vücudu ve kafayı bir kağıda yapıştırıp bir duyguyu belirten yüz çizmelerini istedik.çalışma kitabı s.21'deki kumbara etkinliğini yaptık, bazı öğrencilerimiz Ç.K. 2'den paraları kesme işini zil çaldığı için yetiştiremediler.
2 ve 3. derslerde yazı yazmaya hazırlık için çizgi çalışmalarına devam ettik, çizgi çalışmalarından çocuklar sıkılsada kalemi düzgün kullanana kadar devam edeceğiz. toplam 3 sayfa çizgi etkinliğinden bitmeyenler evde yapılmalı. düzensiz çizgi çalışmalarımız bitti, önümüzdeki iki hafta eğik çizgili yazı defteri de kullanarak düzenli çizgi çalışmalarına devam edeceğiz.
4. ders çizgi çalışmalarının stresini dans ederek atmaya çalıştık. duygularımız ve ifade şekilleri hakkında sohbet ettik, duygularımızın yüzümüzdeki ifadelerini gösterdik.
5. ders oyun hamuru ile boş olarak verdiğimiz bir yüze, oyun hamurlarını kullanarak ifadeleri göstermelerini istedik.
6. ders set kitaplarımızı dağıttık, yapbozlarımızla oynadık, İstiklal marşında nasıl davranması gerektiği hakkında konuştuk, tören nedeniyle erken çıktık.
- KURSA GELECEK ÖĞRENCİLERİMİZDEN VELİ İZİN KAĞITLARINI TOPLADIK, KURS AÇMAYA YETER SAYIDA ÖĞRENCİMİZ BAŞVURDUĞU İÇİN 30 EYLÜLDEN İTİBAREN KURSUMUZ BAŞLAYACAK. KURSA GÖNDERMEK İSTEYEN VELİLERİMİZ PAZARTESİ İZİN KAĞIDINI GÖNDERMELİDİR.
- ÖĞRENCİ FORMALARI İLE İLGİLİ OYLAMA KAĞITLARINI GÖNDERDİK, EĞER ÖĞRENCİMİZ KAYBETMİŞSE AŞAĞIDA ÖRNEĞİ VAR, UYGUN ŞEKİLDE DOLDURUP GÖNDEREBİLİR.