KAYITLAR

2013-2014 eğitim ve öğretim yılı için 30 Eylül 2013 tarihi itibarıyla 66 ayını tamamlayan tüm çocukların okul kayıt işlemleri e-okul sistemi üzerinden merkezi olarak yapılacak.
60-66 ay arasındaki çocukların ise velisinin yazılı isteği ile gelişim yönünden hazır olduğu anlaşılanların ilkokula devamları sağlanacak. Diğer öğrenciler okul öncesi eğitime yönlendirilecek. Ayrıca okul öncesi eğitimde 48-60 ay arası çocuklar için 2014 yılı sonuna kadar belirlenmiş olan yüzde 100 okullaşma hedefi devam edecek.

Okul öncesi eğitim için 30 Eylül 2013 tarihi itibarıyla 37-66 ay arasındaki çocukların anaokulunda veya uygulama sınıflarında, 48-66 ay arasındaki çocukların ise ana sınıflarında eğitim almaları sağlanacak
.

2012-2013 eğitim ve öğretim yılında ilköğretim 4. sınıfta okuyan ve bir üst sınıfa geçen öğrencilerin 2013-2014 eğitim ve öğretim yılında ortaokul 5. sınıfa kayıtları e-okul sistemi üzerinden yapılacak. Ancak 2013-2014 eğitim ve öğretim yılında eğitim öğretime başlamış olan imam hatip ortaokullarına devam etmek isteyen 5. sınıf öğrencilerinin kayıtları bu okullara yapılacak.
-ilkokul, ortaokul ve lisenin bağımsız olarak düzenlenmesine öncelik verilecek-
İlköğretimi tamamlayan öğrencilere diploma verilmeyecek, 12 yıllık zorunlu eğitim sonunda ortaöğretim diploması verilecek.
Veliler şimdiden çocuklarının hangi okula gideceğini merak etmeye başladı.
Okul öncesi ve ilkokul birinci sınıf öğrencilerinin eğitim ve öğretime hazırlanması 09-13 Eylül 2012 tarihleri arasında yapılacak.
Yeni eğitim Öğretim yılı 16 Eylül 2013 pazartesi günü başlayacak. Peki, çocuğunuz hangi okula gidecek. Kayıtlar nasıl yapılacak biliyor musunuz?
2013 - 2014 Eğitim Öğretim Yılında Çocuğum Hangi Okula Kayıt Olacak?
Okul kayıtları E Kayıt İnternetten Sorgulanmaktadır.
2013-2014 birinci sınıf kayıt sonuçları, 2013-2014 okul kayıtları, çocuğumu ilkokula nasıl yazdıracağım, çocuğumu nasıl okula kaydettireceğim, çocuğumun kayıt sonucunu nasıl öğrenirim, e okul kayıt sonuçları
Artık öğrencilerin kayıtları elektronik ortamda nüfusa dayalı sistemle otomatik olarak yapılmış oluyor. Yani hangi kayıt bölgesinde ise o bölgedeki en yakın okula öğrencinin kaydı çıkmış oluyor...
Peki, öğrencinizin hangi okula kaydı çıktığını nasıl öğrenebilirim?
E-Okul siteminde açılacak bir uygulama ile veliler öğrencilerinin hangi okula kayıt olacağını TC Kimlik Numaraları ile sorgulayabilecekler...
2013-2014 eğitim öğretim yılında öğrenci kayıtlarında,30 Eylül 2013 tarihi itibariyle,
48-60 ayları arasında ise Anasınıfına
60-66 ay arasında ise İsteğe Bağlı 1.Sınıf veya Anasınıfına
66 ay ve yukarı ise zorunlu olarak sistem üzerinden 1.sınıfa kaydolur.