EĞİTİCİ VE GEREKLİ PROGRAMLAR


EĞİTİM İÇİN GEREKLİ BAZI PROGRAMLAR
 Bilgi yarışması düzenleme programı (açıklama içinde)
 Notların ortalamasını hesaplayan program (excel)
 Performans ölçeği değerlendirme programı (excel)
 Bilgisayarda online test hazırlama programı (tüm dersler için)
 İlköğretim için güzel bir test hazırlama programı (1-5. sınıf için)
 Multiple Choice Quiz Maker full (portable)(Kurulum Gerektirmez)
 İlköğretim için sınav analiz programı (excel)
 İlköğretim etkinlik değerlendirme programı (excel)
 İlköğretim tüm etkinlikler için sınıf otomatı (excel)
 İlköğretim sınıf için (+,-) değerlendirme programı (excel) (V.Doğan)
 Yazılı ortalama hesaplama programı (Yazılıların ortalaması)(excel)
 Türkçe kaynak programı Genel konular (Kurulum gerektirmez)
 İlköğretim sınıfları için değerlendirme ölçeği programı (excel)
 İlköğretim sınıfları için yazılıları değerlendirme (grafik olarak)(excel)
GENEL PROGRAMLAR
 Bilgisayarınız için güzel bir akvaryum programı+crack
 Flash Slideshow Maker (program+crack rar dosya içinde)
 Resimlerinizin boyutunu küçültme programı(imageresizer+crack)
 pdf uzantılı dosyaları word'e dönüştüren program
 Word, Excel ve pps dosyalarını pdf'ye dönüştüren program
 Office 2007 dosyalarını pdf'ye dönüştürme programı
 Word Viewer 2003 açılmayan word dosyalarını açmak için (.doc)
 Powerpoint şifre kırıcı (açıklama +şifre rar içinde)
 İlköğretim öğrencileri için satranç öğretim programı (Başlangıç)
 İlköğretim öğrencileri için satranç öğretim programı (ileri düzey)
 Winrar şifrelerini çözen program (şifre çözücü)
 Şifreli excel dosyalarını çözen program (şifre çözücü)
 Sitemap oluşturucu (sitemap generator)( gsitecrawler-123-full)
 Resimleri büyütme programı (İstenilen boyuta getirme)
 Word belgelerini pdf ve xps olarak kaydetme programı
 Complayer programı (video, müzik vb. programları açmak için)
 Webmaster için, siteye ziyaretçi defteri php kod (açıklama)
 Kura'n-ı Kerim öğretim programı (Damla yayınevi)
 AAA_Logo_Business Edition v3.0 (pr+crack) Logo hazırlama pr.
 DeepFreeze_2000_xp programı (Profesyoneller içindir)
 Flash dosyalarını ve animasyonları çalıştırma programı
 Harici disk temizleme programı (Malwerebytes)