üşenmeyin sayfanın alt kısımlarını da inceleyin :)
1. SAYFA
Bu sayfanın arka kısmına okuma yazma değerlendirme çalışması yaptık, söylediğimiz kelimeleri bir yere bakmadan yazmalarını istedim, 45 tane kelime yazdırdım. bu kelimeleri ödev ile birlikte gönderdim, lütfen kontrol ediniz. Bu çalışmayı kelimelerin doğru yazılmasını, sayfa düzenini göz önünde bulundurarak değerlendirdik. Bu gün sınıfta 26 kişi vardı, 26 kişiden 7 kişi bir, 2 kişi üç, geri kalan da 5 aldılar, bu gün gelemeyen öğrenciler yarın ve önümüzdeki günlerde değerlendirilecek. Eğer öğrenciniz 1 almış ise düzeltmesi geren bir şeyler var demektir, nedenlerini hep beraber düşünerek çözüm yolu üretmeye çalışalım. 3 alan öğrencilerimiz aslında daha iyi olmaları gerektiği halde isteksiz oldukları için dikkatsizlikten hata yapıyorlar, daha dikkatli ve özenli olurlarsa hakettikleri yerde olacaklarına inanıyorum. 5 alan öğrencilerimizin velileri her şeyi okutmaya çalışsınlar, okumalarını daha iyi hale getirmek için sevdikleri bir kitabı okumalarını sağlayabilirler, sevdikleri kitabı tekrar tekrar okumak isteyebilirler, bunun bir sakıncası yok hatta faydası olur. Bu sayfadaki metinleri deftere yazdırmanıza gerek yok, 5 kere okutun. Soruları cevaplamasını sağlayın, soruları kendisinin okuyarak anlamasına ve cevabını buna göre vermesine dikkat edin!
soru 1: Yaşlı büyük annenin elinden kim tutmuş?
cevap1: Yaşlı büyük annenin elinden torunu Şule tutmuş.
Soruları cevaplandırırken sadece istenen cevabı bir kelime ile yazmasını engelleyin. Cevabı düzgün bir cümle ile yazdırın, bu şekilde ilerde Türkçe dersinde doğabilecek olan sıkıntıların önüne geçmiş olursunuz !
2. SAYFA
"ş" sesini kolay kavradıkları için, önce cümleler içinde sezerek öğrenmelerini sağlamaya çalıştık( tümdengelim), eksiği olan ve sesi tam kavrayamayan öğrenci kalmaması içinde kelime ve hecelere döndük, bu sayfada heceleri birleştirerek kelimelere ulaşın.
3. SAYFA
Kelimeleri satır altına yazdırdıktan sonra, bu kelimelerden 10 tanesini defterine dikte ile ( siz söyleyin, öğrencimiz bakmadan ) yazdırın.