20 OCAK 2013 / PAZARTESİ

İlk ders öğrencilerimiz pazartesi sendromunu kolay atlatsınlar diye mandala çalışması yaptık. Öğrencilerimizden birinin mandalası  aşağıdadır. Ç sesine geçtik, ç sesi ile ilgili etkinlik ve çalışmalarımızı yaptık. Açı setinden ve sınıfta yazıcımızdan çıkardığımız etkinlikleri kullandık. Oyun saatimizde kendi oyuncağımızı kağıttan yaptık, aşağıdaki kaleyi boyadık-kestik, oynadık. Ödev olarak iki kağıt verdik, okuma etkinliklerini sınıfta yaptık.Kursta düz yazı okuma değerlendirmesi yaptık. Sonuçları sms olarak velilerimize gönderdik. Kursta doğal sayılar etkinliği yaptık, dersin bitmesine son 10 dakikada arkalı önlü bir toplama etkinliği verdik, ön sayfayı zil çalana kadar bitirebileni ödüllendirdik.

Bugün yaptığımız etkinliklerin bir kısmını BURADAN indirebilirsiniz.

Cuma günü hızlı okuma etkinlikleri içeren bir Kitapçık vereceğim. Kitapçık tatil boyunca planlı bir şekilde okutulmalıdır. Vermediğimiz sesleri de içerecek olan bu kitapçıkta bilmediği okuyamadığı ses ve kelime olursa yardımcı olabilirsiniz.

YARIN YENİ SES GRUBUNA GEÇİYORUZ. 
11 nolu kitapçık öğrencimizin yanında olmalıdır.

Ses gruplarından 5. gruba geçiyoruz. Salı g, çarşamba c, perşembe p, cuma günü karne verilme saati durumuna göre h sesine geçeceğiz. Sesleri almayla hiç bir sıkıntımız kalmadı, öğrencilerimizin onda dokuzu sesi kolayca alabiliyor.  Öğrencilerimize her fırsatta okutalım, okuduğunu anlattıralım. Okuması ile ilgili motive edelim. Öğrencimizin karakterine göre motivasyon araçları uygulayabilirsiniz.