28.11.2013 / PERŞEMBE

Hayat bilgisi dersinde Atatürk haftasından bahsettik, konuyu hatırlattık. 10 Kasım'da Atatürk'ü neden anarız nasıl anarız tekrar ettik.

Türkçe dersinde elati seslerinin tekrarlarını yaptık, öğrendiğimiz kelimeleri tekrar ettik. 2 numaralı kitapçığı bitirdik, son sayfada bir boyama var, boyama evde yaptırılabilir. Yarın "i" sesinin değerlendirme çalışmasını yapacağım, öğrencilerimizi tek tek kaldırarak yeni öğrendiğimiz kelimeleri yazmalarını ve okumalarını isteyeceğim. Sınıf geneli seslerde yeterli seviyedeyse haftaya yeni sese geçeceğiz ( n harfi ).

Evde sesleri bizden önce gösteren velilerimiz harf yazılış yönlerini yanlış öğretiyor. Evde sınıftan daha ilerde ilerlemeyin. Verilen etkinliklerin tekrarının ve ödevin yapılması yeterli. ACELEMİZ YOK...

Matematik dersinde ders kitabımızdan da faydalanarak 1'er ve 10'ar saydık. Hafta başında sayamayan bazı öğrencilerimiz birer saymanın mantığını kavrayarak 100'e kadar saymaya başladı, evde yapılan çalışmaların bunda etkisi çok, ilgili velilerime teşekkür ederim. Sınıfta ailesinin özenle ilgilendiği öğrencilerim kendilerini belli ediyorlar.


VERİLEN ETKİNLİKLER VE ÖDEVİN BİR KISMI AŞAĞIDADIR, ÖDEVLE İLGİLİ AÇIKLAMALAR İÇİN DEVAMINA TIKLAYIN.



kurs etkinliği

Zeki'nin Balıkları



ÖDEV: ödevi tekrarlar yaparak okutun, çok iyi okuyorsa dikte çalışmasına geçin, dikte de çok iyiyse çok fazla yazdırmayın. cümleleri dikte ile yazdırabilirsiniz. Kelimelerin üstünden geçerek yazmasını sağlayın.

hece çalışması, yukarıdaki heceleri mutlaka okumalıdır. sınıfta heceleyerek, hecelere bastırarak okutmuyoruz. Aşırı heceleyerek okumak ilerde okuma anlamada sorun yaratabiliyor. Fakat bazı öğrencilerimiz yeni kelimeler arttıkça zorlanmaya başladılar. Bu öğrencilerimiz ile okumalarını kolaylaştırmak için evde ayrı bir hece çalışması yaptırılabilir. Cümleleri sorunsuz okuyan öğrencilerimizin hece çalışması ( heceleri ayırarak ve vurgulayarak okuma ) yapmasına gerek yok. Sorunsuz okuyan öğrencilerimiz bir kere dikte şeklinde yazabilir.


yeteri kadar okutup, dikte yaptırın. Öğrencimizin kesik çizgili kelimelerin üstünden geçmesini sağlayın.


Dikkat geliştirme etkinliğimizde benim bulmakta zorlandığım nesneleri dikkatli, öğrencilerimiz bulabiliyor :)