1 EKİM


  • Hayat bilgisi çalışma kitabı 16-17'yi yaptık. Günü planlama hakkında konuştuk, plansız yaşamanın zararlarını anlattık, gün içinde neler yaptığımızı anlattık. blog sayfamızda yayınladığımız günlük planı öğrencilerimize verdik, uygun bir yere asmalarını ve buna göre saatlere uymalarını söyledik.Aile olarak beraber bir planlama da yapılabileceğini söyledik.Evde günlük planlama hakkında sohbet ederek plana uymaları gerektiğini anlatın. Planda yatma saati saat 21:30, daha erken saate çekilebilir.
  • Türkçe dersinde çizgi çalışmaları yaptık, defterde çizgi çalışmalarına devam ettik. satıra alıştırmaya çalıştık.
  • Matematik dersinde genel olarak geometrik cisimleri tanıttık, yarında geometrik cisimler üstünde duracağız.
  • 5. ders geometrik şekilleri kullanarak kes-yapıştır çalışması olarak ev yaptık.
  • son ders öğrencilerimizle sohbet ettik, ödevlerimizi dağıttık.
Ödev olarak çizgi çalışması verdik, çizgi çalışmalarını yaptıktan sonra defterde benzer çalışmalar yaptırabilirsiniz. Çizgiyi düzgün yapıyorsa tekrarları uzatmayın, önemli olan satırı düzgün kullanması, kalemi düzgün kullanarak çizgi çalışmasını yapabilmesi, düzgün yapıyorsa bir satır yapsa bile yeterli, çizgi çalışmasını düzgün yapamıyorsa sıkıldığında küçük molalar vererek yazıya hazır hale getirmek için çalıştırabilirsiniz.

KURS ÇALIŞMASI:

  • Tüm sınıfa dağıttığımız çizgi çalışması ödevini ilk ders yaptık, aşağıdaki ilk sayfada 4. satırdaki çizgi çalışmasını bazı öğrencilerimiz yapmakta zorlandı evde çalışılırsa bazı sesleri yazarken zorlanmadan yapabilirler.
  • kursa gelen öğrencilerimize uyum dönemi 4 numaralı kitapçığı dağıttık, 16 sayfadan son dört sayfayı yetiştiremedik. son dört sayfada 3 rakamı ile ilgili etkinlikler vardı, önceki derste üçün yazılış yönünü gösterdik, evde yaptırabilirsiniz. e harfine benzer çizgi çalışması yaptık, e sesini vermedik, evde de "e" diyerek bir çalışmada bulunmayın. Harfleri verirken sesleri sezdirme çalışması yapılır, öğrencilerimizle e sesini sezdirme çalışması olarak küçük bir çalışma yaptık. harfi göstermedik sadece resmi göstererek adını söyledik ve kelime içinde "e" sesini duyup duymadıklarını sorduk.