• 2 numaralı hikaye kitabında sayfa 14 tam olarak okumasını sağlayın ve sonra boş sayfaya yazdırın.
  • Okuma Yazma Öğreniyorum Kitabı sayfa 33'den 40'a kadar yeteri kadar okutun, boşluk doldurma vs gibi etkinlikleri kitap üzerinde yazdırın.
Bu gün setimizin 10. kitapçığını dağıttık, eski kitapçıkları elinizin altında tutun, hangi ses ile sorunu olduğunu anlamanızın kolay yolu eski kitapçıkları okutmanızdır. Mutlu matematik 1. kitap bitti, yarın fırsat bulursak 2. kitaba geçeceğiz.

Bu günü "m" sesini tam olarak sezmelerini, anlamalarını, kelime içinde faredebilmelerini sağlamak için uğraştık. Bazı öğrencilerin "m" sesini "n" sesi ile karıştırdığını gözlemledik. Yarın "m" sesi ile ilgili hece ve kelimeleri hızlı bir şekilde vereceğiz, lütfen bu sıralar daha dikkat edelim, özellikle kavramakta zorlanan veya hala okul kültürüne uyum sağlamakta zorlanan öğrencilerimizin velilerinin daha hassas davranması gerekmektedir.


OKUL AİLE BİRLİĞİNE SENE BAŞINDA KATKIDA BULUNAMAYAN VELİLERİMİZ VAR LÜTFEN EN KISA ZAMANDA OKUL AİLE BİRLİĞİNE KATKIDA BULUNMAYI İHMAL ETMEYİN. BU OKULUN SİZİN OKULUNUZ OLDUĞUNU ÖĞRENCİNİZİN 8 YIL BURADA EĞİTİM-ÖĞRETİM GÖRECEĞİNİ UNUTMAYIN, OKULUN FİZİKSEL ŞARTLARINDAN EĞİTİM-ÖĞRETİM İLE İLGİLİ ŞARTLARINA KADAR YAPILAN YA DA YAPILACAK HER ŞEY SADECE ÇOCUKLARIMIZIN DAHA SAĞLIKLI VE MODERN BİR EĞİTİM ALABİLMESİ İÇİNDİR. ZAMAN ZAMAN BİZİM ELİMİZE AİLE BİRLİĞİNE KATKIDA BULUNAN VELİLERİMİZ İLE İLGİLİ LİSTELER ULAŞIYOR, OKULU SAHİPLENEN VE BENİMSEYEN, ÜZERİNE DÜŞENİ FAZLASI İLE YAPAN VELİLERİMİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM, DİĞER VELİLERİMİZİN "BU KONUDA" KATKIDA BULUNABİLENLERDEN ÇOK DA EKSİĞİ OLDUĞUNU DÜŞÜNMÜYORUM.