Sınavsız İkinci Üniversite

SON GÜN 23 kasım SALI...internetten kayıt işini hallettikten sonra bankaya 290 TL yatırılıyor, internet kaydı sırasında seçtiğiniz başvuru merkezine onaylı diploma örneği, 4 fotoğraf ve internet üzerinde doldurulan belgelerin çıktıları ile gidiyorsunuz.


Herhangi bir yükseköğretim programından mezun olanlar ile iki veya dört yıllık örgün yükseköğretim bölümlerinde kayıtlı öğrenciler, açıköğretim sistemi ile yürütülmekte olan kontenjan sınırlaması olmayan ve okudukları veya mezun oldukları programlardan farklı olmak kaydıyla açıköğretim sistemiyle öğretim yapan Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerine İkinci Üniversite kapsamında başvuru yapabilirler.


Adayların kayıtları “İnternet Başvuru” ve “AÖF Bürolarından Kayıt” olmak üzere iki aşamalı yapılmaktadır. İnternet başvuru ve kayıt tarihleri basında, AÖF bürolarında ve http://www.anadolu.edu.tr/ adresindeki “Açıköğretim” kısmında duyurulacaktır.
 
İkinci Üniversite kapsamında kayıt yaptırılabilecek lisans programları,

•Felsefe, (Açıköğretim Fakültesi)
•Sosyoloji, (Açıköğretim Fakültesi)
•Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri, (İktisat Fakültesi)
•İktisat, (İktisat Fakültesi) •Kamu Yönetimi, (İktisat Fakültesi)
•Maliye, (İktisat Fakültesi)
•Uluslararası İlişkiler, (İktisat Fakültesi)
•İşletme, (İşletme Fakültesi)
•Konaklama İşletmeciliği, (İşletme Fakültesi)

2010-2011 öğretim yılı planlanan internet başvuru ve kayıt tarihleri aşağıda verilmiştir.

İnternet Başvuru Tarihi             25 Ekim 2010 – 26 Kasım 2010
AÖF Bürosundan Kayıt Tarihi   25 Ekim 2010 - 23 Kasım 2010
AÖF Bürosundan Kayıt Tarihi              24 - 25 - 26 Kasım 2010

Adaylar, http://aofkayit.anadolu.edu.tr adresinde “İkinci Üniversite” linkini tıklayarak internet başvurularını yapabilirler. (Site internet başvuru tarihleri içerisinde aktif hale getirilecektir.)

AYRINTILI BİLGİ İÇİN BURAYA TIKLAYIN.